Też mi się wydaje że nawet bez radia jest za duży pobór. Mierzyłem tylko z otwartą maską - z załączonym alarmem.
Dziś sprawdzałem na poszczególnych bezpiecznikach - najwięcej "ciągnie" radio, alarm też sporo i są jeszcze dwa bezpieczniki, których nie ustaliłem za co odpowiadają.
Pozytywem jest tylko to, że podczas rozkręcania radia i dociśnięciu wtyków zaczął działać separator i teraz jest znacznie lepszy odbiór radyjka.
Jak natomiast "obejść" CAN aby dać zasilanie po stacyjce do radia? Czy takie druciarstwo nie ingeruje w gwarancję i czy nie wywala błędów kompa?
To co najwięcej prądu ciągnie (po moich pomiarach):
- oczywiście bezpiecznik F8 - radioodtwarzacz (bez. w komorze silnika) - najwięcej
- F12 - wg instrukcji - sterownik magistrali CAN (gateway) - (bez. w komorze silnika)
- nr 39 - bez. przy kierowcy- wg instrukcji wolny - u mnie brak prądu na zegary itp.
- F29 - wg instrukcji - zasilanie elektryczne z zacisku 30 (zasilanie prądem stałym z akumulatora) - (bez. w komorze silnika)
Dziś sprawdzałem na poszczególnych bezpiecznikach - najwięcej "ciągnie" radio, alarm też sporo i są jeszcze dwa bezpieczniki, których nie ustaliłem za co odpowiadają.
Pozytywem jest tylko to, że podczas rozkręcania radia i dociśnięciu wtyków zaczął działać separator i teraz jest znacznie lepszy odbiór radyjka.
Jak natomiast "obejść" CAN aby dać zasilanie po stacyjce do radia? Czy takie druciarstwo nie ingeruje w gwarancję i czy nie wywala błędów kompa?
To co najwięcej prądu ciągnie (po moich pomiarach):
- oczywiście bezpiecznik F8 - radioodtwarzacz (bez. w komorze silnika) - najwięcej
- F12 - wg instrukcji - sterownik magistrali CAN (gateway) - (bez. w komorze silnika)
- nr 39 - bez. przy kierowcy- wg instrukcji wolny - u mnie brak prądu na zegary itp.
- F29 - wg instrukcji - zasilanie elektryczne z zacisku 30 (zasilanie prądem stałym z akumulatora) - (bez. w komorze silnika)
Komentarz